Chat_Roll

Friday, March 26, 2010

UPDATES from Editorial Team

At last, the torment came to a halt (for us, at least)

The proposal (both hard and soft copies) have been submitted. The slides for presentation have been prepared, currently in Farhanah's keeping for further adjustment to fit her style.

Thanks to my good friends - Farhanah, Iman and Adilah! You guys rawks!

P/S: Good luck with others! Ada apa-apa nak kitorang tolong sila roger :D

7 comments:

  1. Good Job Editoriyal team... Sorila byk2 kalo korg rase stress nak siapkan keje sume.... but at the end siap juge....huhu... btw.. Proposal presentation kite buat hari isnin nie... with Dr SKF only... with our grp members sekali...OK

    ReplyDelete
  2. Good job.!!! sangat kagum with the editorial team. :)

    ReplyDelete
  3. Niza, thanks and sory for everything. maaf andai di saat mata cuba bertahan, kadangkala tertewas jua. sedangkan niza, tegar bertahan sehingga ke akhirnya.

    Jom sama-sama kita ikhlaskan niat, hanya LILLAHI TAALA.. semoga pengorbanan tidur, masa, tenaga, peluh, dan darah? semuanya dicatat oleh Allah sebagai ibadah kita untukNYA.

    Dan ingatlah, apa yang pada awalnya boleh bernilai ibadah, sekali kita merungut dan mengeluh, ia akan sirna dan hanya tinggal sbg penat dan lelah..

    So, agar usaha kita mendapat pahala dan tidak sia-sia, luruskan niat, pantang mengeluh, kerjasama sesama kita, saling membantu, dan tingkatkan sabar... insyaALLAH, semoga Allah menilai ia sebagai ibadah, dgn syarat hanya utk redha Allahlah kita melakukan segalanya.

    ReplyDelete
  4. yahhh..*cuba bertahan dari mengeluh jugak* \(^^)/

    p/s: takpa, lepas ni hana pulak jangan tido! muahaha!

    ReplyDelete
  5. @ghaus,
    Sirna = disappear

    ReplyDelete